Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Kan een klok van een Engelse Astra Coupe Turbo zo worden geprogrammeerd of veranderd dat deze in kilometers gaat tellen? Teller staat nu in verhouding 1.6:1, dat is niet echt handig natuurlijk.
Dealer kan hem niet herprogammeren, hebben alles geprobeerd. Ze kunnen de Engelse klok niet eens van miles naar km krijgen. Mijn klok heeft ident XQ en die Engelse XB.
Met de Tech 2 kunnen ze de wijzer wel gewoon laten bewegen in test modus, het motortje is dus niet defect... erg raar allemaal.
Heb net nl mn opc teller gesloopt denk ik met het plaatsen van plasmaschijven en verlichte wijzers.
KM teller wijzer doet niks meer. Als ik m op contact zet beweegt de wijzer even een klein stukje naar beneden en weer omhoog (toerenteller ook overigens).
Als ik echter ga rijden blijft de wijzer gewoon op 0 staan. Grrrr
Waarschijnlijk heb je je wijzer te vast aangedrukt, haal hem maar eens een stuk naar vorenen zet hem er heel ligtjes in vast dan werkt hij vermoedelijk. Anders even langskomen met oude en nieuwe teller, probeer ik het even voor je te fixen. Nu tevens andere vraag is er iemand die software heeft voor een teller van een g waar de begrenzer op 7000 toeren zit en km/h naar 220 gaat?