R RickR91 Komt hier geregeld 29 jun 2012 #2 3x een topic? Het zou ook helpen als je aangeeft welk model en uitvoering Vectra je hebt.
2 2000 Hoort bij de inboedel 29 jun 2012 #3 ik heb de andere 2 kopies van dit topic maar verwijderd......Iets meer info zou ook geen kwaad kunnen.
ik heb de andere 2 kopies van dit topic maar verwijderd......Iets meer info zou ook geen kwaad kunnen.
J jeroenk Hoort bij de inboedel 29 jun 2012 #4 Ehm, 3 topics en veel context in je vraag... Je zal vast veel reacties krijgen :wtf
N nwa Komt weleens kijken 29 jun 2012 #6 dit was een voorbeeld voor een collega die niet weet hoe het werkte hier op het forum
N nwa Komt weleens kijken 29 jun 2012 #7 dit was een voorbeeld voor een collega die niet weet hoe het werkte hier op het forum
S syl-astra Komt hier geregeld 1 jul 2012 #8 @nwa wrote:dit was een voorbeeld voor een collega die niet weet hoe het werkte hier op het forum nee en jij ook niet volgens mij :vertag je post 2x het zelfde
@nwa wrote:dit was een voorbeeld voor een collega die niet weet hoe het werkte hier op het forum nee en jij ook niet volgens mij :vertag je post 2x het zelfde