M miktille Komt weleens kijken 4 apr 2012 #1 het gaat om kadett e gsi 2.0 8v ik heb twee nieuwe carterpanpakking kan ik die gewoon vastdraaien of moet ik die ook met un momentsleutel vastdraaien ..? wie kan me helpen ..? als vast bedankt
het gaat om kadett e gsi 2.0 8v ik heb twee nieuwe carterpanpakking kan ik die gewoon vastdraaien of moet ik die ook met un momentsleutel vastdraaien ..? wie kan me helpen ..? als vast bedankt
S sebastiaankadettcabriogsi Hoort bij de inboedel 4 apr 2012 #4 kleinste ratel dopje 10 gebruiken kan je minder snel te veel kracht zetten
S sebastiaankadettcabriogsi Hoort bij de inboedel 4 apr 2012 #5 kleinste ratel dopje 10 gebruiken kan je minder snel te veel kracht zetten
J Jurgen Hoort bij de inboedel 4 apr 2012 #8 yep 8-10Nm ong. Ikzelf doe er altijd een likje vloeibare pakking bij aan...
J Jurgen Hoort bij de inboedel 4 apr 2012 #9 yep 8-10Nm ong. Ikzelf doe er altijd een likje vloeibare pakking bij aan...
M miktille Komt weleens kijken 4 apr 2012 #10 @*Jurgen* wrote:yep 8-10Nm ong. Ikzelf doe er altijd een likje vloeibare pakking bij aan... bedankt al maal :thumb dat kon ik ook wel doen ja ik heb het al vast Gedraait zou ik het weer los kunen halen er dan vloeibare er tussen doen ..?
@*Jurgen* wrote:yep 8-10Nm ong. Ikzelf doe er altijd een likje vloeibare pakking bij aan... bedankt al maal :thumb dat kon ik ook wel doen ja ik heb het al vast Gedraait zou ik het weer los kunen halen er dan vloeibare er tussen doen ..?
M miktille Komt weleens kijken 4 apr 2012 #11 @*Jurgen* wrote:yep 8-10Nm ong. Ikzelf doe er altijd een likje vloeibare pakking bij aan... bedankt al maal :thumb dat kon ik ook wel doen ja ik heb het al vast Gedraait zou ik het weer los kunen halen er dan vloeibare er tussen doen ..?
@*Jurgen* wrote:yep 8-10Nm ong. Ikzelf doe er altijd een likje vloeibare pakking bij aan... bedankt al maal :thumb dat kon ik ook wel doen ja ik heb het al vast Gedraait zou ik het weer los kunen halen er dan vloeibare er tussen doen ..?
A Aapje Hoort bij de inboedel 4 apr 2012 #12 Zou 't lekker laten zitten, als 't niet lekt is 't ook al goed.
A Aapje Hoort bij de inboedel 4 apr 2012 #13 Zou 't lekker laten zitten, als 't niet lekt is 't ook al goed.
J Jurgen Hoort bij de inboedel 5 apr 2012 #14 precies, als ie er al op zit, gewoon lekker laten zitten
J Jurgen Hoort bij de inboedel 5 apr 2012 #15 precies, als ie er al op zit, gewoon lekker laten zitten