P pdejong Lid 6 feb 2012 #1 Goedemiddag, weet er iemand het onderdeelnummer van de kachelmotor van de Vectra C, het betreft het model waarbij je de aircoditioning met een knopje aan moet zetten ( 1.8 16v uit 2002). Weet niet zeker welke ik moet bestellen op Carparts :afro Alvast bedankt!
Goedemiddag, weet er iemand het onderdeelnummer van de kachelmotor van de Vectra C, het betreft het model waarbij je de aircoditioning met een knopje aan moet zetten ( 1.8 16v uit 2002). Weet niet zeker welke ik moet bestellen op Carparts :afro Alvast bedankt!
E evertfisherman Loopt hier de deur plat 6 feb 2012 #2 Dan heb je dus zonder ECC. Dan is het dus die andere zonder ECC.
P pdejong Lid 6 feb 2012 #3 Als ik op Carpartsdirect kijk heb ik deze keuze uit 2 maal voor voertuigen met het stuur rechts en 2 maal voor voertuigen met het stuur links.. Van de 2 links-sturende is er 1tje met automatische airco en eentje voor voetuigen zonder airco tot bwjr 09.... Welke is nu de juiste??
Als ik op Carpartsdirect kijk heb ik deze keuze uit 2 maal voor voertuigen met het stuur rechts en 2 maal voor voertuigen met het stuur links.. Van de 2 links-sturende is er 1tje met automatische airco en eentje voor voetuigen zonder airco tot bwjr 09.... Welke is nu de juiste??
E evertfisherman Loopt hier de deur plat 6 feb 2012 #4 Bel gewoon je dealer op, die kunnen het zo voor je opzoeken. Of kijk naar de nummers op je huidige kachelmotor.
Bel gewoon je dealer op, die kunnen het zo voor je opzoeken. Of kijk naar de nummers op je huidige kachelmotor.
P pdejong Lid 6 feb 2012 #5 Zover was ik zelf ook al, alleen is het stickertje van de kachelmotor af... Iemand anders die het nummer toevallig weet uit ervaring?
Zover was ik zelf ook al, alleen is het stickertje van de kachelmotor af... Iemand anders die het nummer toevallig weet uit ervaring?