Mijncorsa.nl
Post best veel
Mijn 1.4 komt aardig vooruit hoor, 't is ook maar wat je gewend bent..
Maar 1 op 15?
Goeiendag, ik ben blij als ik een keer 1 op 13 haal (rij 30.000 per jaar). En ik heb echt een voorbeeldig rustige rijstijl..
Ach ja, alles is relatief natuurlijk.
Maar 1 op 15?
Goeiendag, ik ben blij als ik een keer 1 op 13 haal (rij 30.000 per jaar). En ik heb echt een voorbeeldig rustige rijstijl..
Ach ja, alles is relatief natuurlijk.