Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
of post hier bijvoorbeeld het getal waarmee het nummerbord begint, neem aan dat men dat snel genoeg zal herkennen en als er niets aan het handje is wel uitleg geeft
of post hier bijvoorbeeld het getal waarmee het nummerbord begint, neem aan dat men dat snel genoeg zal herkennen en als er niets aan het handje is wel uitleg geeft
Waar is mijn vorige auto gebleven? Wie o wie heeft hem twee jaar geleden gekocht? Een driedeurs Astra F uit 1997 kenteken NL-XN-49? Lijkt me leuk te weten waar die ergens rondrijdt.
Waar is mijn vorige auto gebleven? Wie o wie heeft hem twee jaar geleden gekocht? Een driedeurs Astra F uit 1997 kenteken NL-XN-49? Lijkt me leuk te weten waar die ergens rondrijdt.
Dit kun je beter in het Astra topic vragen, daar zullen ze je waarschijnlijk sneller kunnen helpen! Hier gaat het voornamelijk om de OPC versie van de opels!