A ARFF Lid 19 jan 2014 #1 Hallo Ik ben Arjen en sinds een paar dagen heb ik een Astra GTC uit 2009. Dit is mijn eerste opel, en foto's komen nog !
Hallo Ik ben Arjen en sinds een paar dagen heb ik een Astra GTC uit 2009. Dit is mijn eerste opel, en foto's komen nog !
M midnight black Hoort bij de inboedel 19 jan 2014 #2 Welkom op het Opel-forum! Veel plezier met je Astra en we zijn benieuwd naar je foto's, deze zijn met bijvoorbeeld photobucket te plaatsen.
Welkom op het Opel-forum! Veel plezier met je Astra en we zijn benieuwd naar je foto's, deze zijn met bijvoorbeeld photobucket te plaatsen.
A ARFF Lid 19 jan 2014 #3 Oke top ga ik ff kijken! en ik heb nog een vraagje .. ik ben opzoek naar een armsteun. Ik heb lederen bekleding zoals op deze foto: Verkoopt opel ook een armsteun met deze kleur? hoe duur is deze? en ik lees dat irmscher ook goed is ... alleen voor de astra h gtc verkopen ze 1 type(lederen) .. is dat dezelfde kleur?
Oke top ga ik ff kijken! en ik heb nog een vraagje .. ik ben opzoek naar een armsteun. Ik heb lederen bekleding zoals op deze foto: Verkoopt opel ook een armsteun met deze kleur? hoe duur is deze? en ik lees dat irmscher ook goed is ... alleen voor de astra h gtc verkopen ze 1 type(lederen) .. is dat dezelfde kleur?
A ARFF Lid 20 jan 2014 #5 Thanks man En ik heb nog een vraagje, waar kan ik de motorcode vinden? wanneer moet de distrubutieriem vervangen? de opel dealer zegt 150.000 ..
Thanks man En ik heb nog een vraagje, waar kan ik de motorcode vinden? wanneer moet de distrubutieriem vervangen? de opel dealer zegt 150.000 ..