Voorstellen

Hallo allemaal ik wil me bijdeze voorstellen.

Ik ben René van der Sterren uit Hellevoetsluis en heb me aangemeld namens mijn dochter Yvette die een zwarte Opel Corsa 1.2 twinport uit 2005 bezit.

Daar heb ik dan meteen een technische vraag over n.l.



Sinds gisteren brand het management lampje.

Ik heb zelf een kastje om storingen uit te kunnen lezen en deze geeft storing P0302 aan cil 2 slaat over.

Heb inmiddels de bougies al vervangen en de bobine module echter probleem nog steeds aanwezig.

Motor start verder goed en koud niets aan te merken, echter als de motor wat warmer wordt gaat hij op 3 cilinders draaien en komt de melding na resetten weer in.

Heb al wat kabelaansluitingen na gelopen op corrosie e.d.

Morgen ga ik langs garage en weet ik misschien wat meer.

Is er verder nog iemand die iedeeen heeft ?



Met vriendelijke groet,

René
 
@wim-v6 wrote:Kan een Compessie probleem zijn, ook een probleem zijn in de computer, of een massa probleem..



willem





Ok Willem dank voor je snelle reactie, zal van die compressie meteen aankaarten bij de garage zodat we meteen weten waar we aan toe zijn (ik hoop het alleen niet dat het zo is)
 
@wim-v6 wrote:Kan een Compessie probleem zijn, ook een probleem zijn in de computer, of een massa probleem..



willem





Ok Willem dank voor je snelle reactie, zal van die compressie meteen aankaarten bij de garage zodat we meteen weten waar we aan toe zijn (ik hoop het alleen niet dat het zo is)
 
Kan een Compessie probleem zijn, ook een probleem zijn in de computer, of een massa probleem..



willem
 
Kan een Compessie probleem zijn, ook een probleem zijn in de computer, of een massa probleem..



willem
 
Terug
Naar boven