M mister_B Lid 29 aug 2011 #1 goedendag allemaal, ben Berry uit den helder. onlangs een opel vectra c 1.8 uit 2002 gekocht. hiervoor meerdere fords gehad en nu dit maar eens kijken. groetjes
goedendag allemaal, ben Berry uit den helder. onlangs een opel vectra c 1.8 uit 2002 gekocht. hiervoor meerdere fords gehad en nu dit maar eens kijken. groetjes
K KadAstra-EF Forumbewoner 19 sep 2011 #4 Van harte welkom op dit forum !! Voor het plaatsen van foto's en een avatar verwijs ik je graag naar het volgende topic: viewtopic.php?f=78&t=139209 Hartelijke groet, Rik
Van harte welkom op dit forum !! Voor het plaatsen van foto's en een avatar verwijs ik je graag naar het volgende topic: viewtopic.php?f=78&t=139209 Hartelijke groet, Rik
K KadAstra-EF Forumbewoner 19 sep 2011 #5 Van harte welkom op dit forum !! Voor het plaatsen van foto's en een avatar verwijs ik je graag naar het volgende topic: viewtopic.php?f=78&t=139209 Hartelijke groet, Rik
Van harte welkom op dit forum !! Voor het plaatsen van foto's en een avatar verwijs ik je graag naar het volgende topic: viewtopic.php?f=78&t=139209 Hartelijke groet, Rik