R RvdB Lid 16 jul 2015 #1 Hi, Ik ben Ronald en sinds kort weer in het bezit van een Opel Corsa D Cosmo. Mijn eerste auto ook een Opel Corsa! Verder ben woonachtig in Gelderland en werkzaam in de ouderenzorg als ICT-er. Gr Ronald
Hi, Ik ben Ronald en sinds kort weer in het bezit van een Opel Corsa D Cosmo. Mijn eerste auto ook een Opel Corsa! Verder ben woonachtig in Gelderland en werkzaam in de ouderenzorg als ICT-er. Gr Ronald