heren, bedankt voor jullie enthousiasme!
Jaah dat klopt deze komt van almelo af, heb er alleen dus egt nii voor betaald wat deze beste man er daar voor wou hebben hahah.
de auto is signaal-geel inderdaad, met kleurcode 445. Qua orgineel maken gaat niet helemaal lukken want er ligt inderdaad een 2.4 in met dubbele webers en het interieur is niet meer het orginele, voor zover ik weet de rest van de auto wel helemaal inclusief een 3.18 achteras :angel .
Verder ben ik nog van plan een 5bak eronder te plaatsen ivm de hoge toeren van me nieuwe gereviseerde motor :wub . Ik weet alleen nog niet zo heel veel van de manta om te bepalen wat ik er precies aan moet doen om dit passend te maken, dus als mensen mij hiermee willen helpen heel graag! Ik heb inmiddels besloten om mijn accu achter in de kofferbak te maken en mijn accubak voor te fatsoeneren zodat dit nooit meer kan roesten. heb de complete kabelboom er momenteel uit liggen, mooie nieuwe zekeringhouder van me werk overgehouden dus die kan er straks in

.
Omdat ik hem toch voor dagelijks ga gebruiken toch maar xenon erin gebouwt ook zodat ik savonds toch nog wel wat kan zien hahah.
Wat de achterlichten betreft, ik heb helemaal geen kabel oid lopen voor mijn achteruitrij lichten, niet naar de achterlichten en ook niet op de bak, dus heb geen idee of dit door de vorige eigenaar zo is aangepast of dat dit zo hoort.