E Erwin1987 Hoort bij de inboedel 15 sep 2009 #22 dankje wel weet je toevallig wat ik nu nog fout doe?
T Tim GSI Komt weleens kijken 15 sep 2009 #25 origineel gepost door Erwin1987 dankje wel weet je toevallig wat ik nu nog fout doe? Je opent gewoon je photobucket, dan staat er onder de foto: E-mail & IM Direct Link HTML Code IMG Code Dan ga je bij IMG Code staan op het gedeelte wat je kunt kopieren, dat kopier en plak je hem hier in je reactie! Hopelijk lukt het nu wel!
origineel gepost door Erwin1987 dankje wel weet je toevallig wat ik nu nog fout doe? Je opent gewoon je photobucket, dan staat er onder de foto: E-mail & IM Direct Link HTML Code IMG Code Dan ga je bij IMG Code staan op het gedeelte wat je kunt kopieren, dat kopier en plak je hem hier in je reactie! Hopelijk lukt het nu wel!
W wolverine Komt weleens kijken 15 sep 2009 #26 nice bumper and i love that angle eyes Succes met je kar verder en welkom nog
E Erwin1987 Hoort bij de inboedel 15 sep 2009 #27 Dankje wel! en ja ik snap hem nu bedankt sorry voor het ongemak!
W wolverine Komt weleens kijken 15 sep 2009 #30 hehe . 1 ding scheelt op dit forum leer je veel En wat is dat voor bumper wat je er voor hebt hangen ik vind hem echt nice Niet te overdreven maar gewoon mooi
hehe . 1 ding scheelt op dit forum leer je veel En wat is dat voor bumper wat je er voor hebt hangen ik vind hem echt nice Niet te overdreven maar gewoon mooi
F foofighter Komt weleens kijken 15 sep 2009 #31 Kiek dat ziet er goed uit:wors Dat wordt wel wat! Volgens mij heb ik je ook al gespot bij de Mac in Duiven/Westervoort
Kiek dat ziet er goed uit:wors Dat wordt wel wat! Volgens mij heb ik je ook al gespot bij de Mac in Duiven/Westervoort
E Erwin1987 Hoort bij de inboedel 15 sep 2009 #32 dietrich rs en vond ik ook ga niet voor overdreven, en ja dat kan ook honger ?
E Erwin1987 Hoort bij de inboedel 15 sep 2009 #34 dat zowieso alleen die drempels in de drive zijn dan weer niet nodig!
E Erwin1987 Hoort bij de inboedel 20 sep 2009 #36 Eeeey, was ik weer heb de hele auto op de diffusor na in elkaar gezet,gekit,geschroefd en gescholden zal ff een paar foto's uploaden! Groeten Erwin
Eeeey, was ik weer heb de hele auto op de diffusor na in elkaar gezet,gekit,geschroefd en gescholden zal ff een paar foto's uploaden! Groeten Erwin
O Onderbroekie Loopt hier de deur plat 20 sep 2009 #39 Mooie corsa man :thumbup Nu nog aangelaste booskijkers en ragge met die bakkiee Jammer van die m3spiegels
Mooie corsa man :thumbup Nu nog aangelaste booskijkers en ragge met die bakkiee Jammer van die m3spiegels
E Erwin1987 Hoort bij de inboedel 20 sep 2009 #40 dankje, en ik vind die boos kijkers niet zo mooi bij de angel eyes!