Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Gisteren de Tig helemaal in de GLIM gezet, veel kleine puntjes weg kunnen werken met commadant. Daarna nog een laagje andere poets er overheen en hmmmm wat ziet ie er lekker uit.
Vandaag cv klapsleutel set er in gezet en dat werkt ook geheel naar behoren
Vandaag ook met stuurkogels bezig geweest alleen wilde de linkse niet los GRRRRRRRR morgen weer een nieuwe dag dus ga ik er dan maar weer vrolijk tegenaan hahahaha
Zaterdag een setje chrome angel eyes ophalen en die er snel in zetten
Dan is de Tig voorlopig weer optisch klaar en kan er lekker mee gereden worden..........................
Ik kom zelf uit omgeving Breda, maar woon sinds kort samen in Breda.
Mijn vriendin komt uit HB en haar ouders wonen er nog steeds, vandaar dat ik 'm herken
Zal volgende keer eens opletten of ik je wagen zie staan. Ik sta er zelf maar af en toe meer met de auto, ga vaker op de fiets naar HB. Alleen voor sleutelwerk en auto wassen ga ik met de auto naar de ouders van m'n vriendin, kan ik bij hun mooi op de oprit werken.
Ik kom zelf uit omgeving Breda, maar woon sinds kort samen in Breda.
Mijn vriendin komt uit HB en haar ouders wonen er nog steeds, vandaar dat ik 'm herken
Zal volgende keer eens opletten of ik je wagen zie staan. Ik sta er zelf maar af en toe meer met de auto, ga vaker op de fiets naar HB. Alleen voor sleutelwerk en auto wassen ga ik met de auto naar de ouders van m'n vriendin, kan ik bij hun mooi op de oprit werken.