D Deperik Post best veel 12 nov 2011 #1 Even een vraagje, is er verschil in de voorruit van een Rekord E1 en E2?
R rekordherm Komt weleens kijken 13 nov 2011 #2 nee bij de e2 voor ruit zit de spiegel op de ruit en bij de e1 in het dak voor de rest qua grote wel gelijk.
nee bij de e2 voor ruit zit de spiegel op de ruit en bij de e1 in het dak voor de rest qua grote wel gelijk.
C chriske Komt hier geregeld 13 nov 2011 #3 als ik op zoek was achter een voorruit voor mijn rekord e1 zei die gast dat er wel verschil inzat maar het was niet veel hij zei wel als ge in u e1 een vooruit van een e2 steekt steek dan de rubber van een e2 ook kan natuurlijk ook een verkooppraatje zijn he grtz
als ik op zoek was achter een voorruit voor mijn rekord e1 zei die gast dat er wel verschil inzat maar het was niet veel hij zei wel als ge in u e1 een vooruit van een e2 steekt steek dan de rubber van een e2 ook kan natuurlijk ook een verkooppraatje zijn he grtz
R rekordherm Komt weleens kijken 13 nov 2011 #4 nee bij de e2 voor ruit zit de spiegel op de ruit en bij de e1 in het dak voor de rest qua grote wel gelijk.
nee bij de e2 voor ruit zit de spiegel op de ruit en bij de e1 in het dak voor de rest qua grote wel gelijk.
C chriske Komt hier geregeld 13 nov 2011 #5 als ik op zoek was achter een voorruit voor mijn rekord e1 zei die gast dat er wel verschil inzat maar het was niet veel hij zei wel als ge in u e1 een vooruit van een e2 steekt steek dan de rubber van een e2 ook kan natuurlijk ook een verkooppraatje zijn he grtz
als ik op zoek was achter een voorruit voor mijn rekord e1 zei die gast dat er wel verschil inzat maar het was niet veel hij zei wel als ge in u e1 een vooruit van een e2 steekt steek dan de rubber van een e2 ook kan natuurlijk ook een verkooppraatje zijn he grtz
T the_body_docter Lid 15 nov 2011 #6 ik denk dat ik nog minstens 1 ruit staan heb van een e 1 moet me eens de juiste afmetingen bezorgen en dan kijk ik wel eens
ik denk dat ik nog minstens 1 ruit staan heb van een e 1 moet me eens de juiste afmetingen bezorgen en dan kijk ik wel eens
T the_body_docter Lid 15 nov 2011 #7 ik denk dat ik nog minstens 1 ruit staan heb van een e 1 moet me eens de juiste afmetingen bezorgen en dan kijk ik wel eens
ik denk dat ik nog minstens 1 ruit staan heb van een e 1 moet me eens de juiste afmetingen bezorgen en dan kijk ik wel eens
D Deperik Post best veel 22 nov 2011 #8 Deze maten heb ik gemeten, is enigzins lastig te meten want de ruit zit nog in de auto. Laat maar eens horen wat je hebt!
Deze maten heb ik gemeten, is enigzins lastig te meten want de ruit zit nog in de auto. Laat maar eens horen wat je hebt!
D Deperik Post best veel 22 nov 2011 #9 Deze maten heb ik gemeten, is enigzins lastig te meten want de ruit zit nog in de auto. Laat maar eens horen wat je hebt!
Deze maten heb ik gemeten, is enigzins lastig te meten want de ruit zit nog in de auto. Laat maar eens horen wat je hebt!