C cribzz93 Lid 13 feb 2013 #1 Hallo, Ik ben opzoek naar een voorbumper voor mijn astra met mistlampen. Heb je er 1 te koop of weet je iemand met zo'n voorbumper, hoor ik het graag. Grt, Chris
Hallo, Ik ben opzoek naar een voorbumper voor mijn astra met mistlampen. Heb je er 1 te koop of weet je iemand met zo'n voorbumper, hoor ik het graag. Grt, Chris
B Blue-Dragon Loopt hier de deur plat 13 feb 2013 #2 Zoek is op marktplaats worden ze geregeld aangeboden.
C cor-gte Lid 13 feb 2013 #3 Ja heb ik nog liggen, hij is donkerblauw, met mistlampen 100e. Mvg. Cor.
C cribzz93 Lid 15 feb 2013 #4 @cor-gte wrote:Ja heb ik nog liggen, hij is donkerblauw, met mistlampen 100e. Mvg. Cor. Heb je er foto's van? en in wat voor staat is die?
@cor-gte wrote:Ja heb ik nog liggen, hij is donkerblauw, met mistlampen 100e. Mvg. Cor. Heb je er foto's van? en in wat voor staat is die?
H HarrieAstra Post best veel 15 feb 2013 #5 Ik heb er binnenkort waarschijnlijk ook een tekoop. Kleur Z157. Mét mistlichten. Welke kleur is je Astra?
Ik heb er binnenkort waarschijnlijk ook een tekoop. Kleur Z157. Mét mistlichten. Welke kleur is je Astra?