B bjorn1988 Post best veel 4 feb 2011 #1 Zoals belooft zou ik nog foto`s maken van mijn nieuwe lampen. Bij deze ga ik ze dus posten, laat maar reacties horen dan
Zoals belooft zou ik nog foto`s maken van mijn nieuwe lampen. Bij deze ga ik ze dus posten, laat maar reacties horen dan
G Gido-GSI Komt weleens kijken 4 feb 2011 #4 Ik om eerlijk te zijn ook niet.... had gewoon je standaard lichten gehouden of van die donkere...
G Gido-GSI Komt weleens kijken 4 feb 2011 #5 Ik om eerlijk te zijn ook niet.... had gewoon je standaard lichten gehouden of van die donkere...
B BlackDevil Komt hier geregeld 4 feb 2011 #6 Ook niet mijn smaak, maar als jij ze mooi vindt, dan vooral er lekker mee rondrijden. Tenslotte monteer je die dingen omdat je ze zelf mooi vindt.
Ook niet mijn smaak, maar als jij ze mooi vindt, dan vooral er lekker mee rondrijden. Tenslotte monteer je die dingen omdat je ze zelf mooi vindt.
B BlackDevil Komt hier geregeld 4 feb 2011 #7 Ook niet mijn smaak, maar als jij ze mooi vindt, dan vooral er lekker mee rondrijden. Tenslotte monteer je die dingen omdat je ze zelf mooi vindt.
Ook niet mijn smaak, maar als jij ze mooi vindt, dan vooral er lekker mee rondrijden. Tenslotte monteer je die dingen omdat je ze zelf mooi vindt.
T thijs1 Lid 4 feb 2011 #8 Ik denk dat wanneer de auto helemaal goed opgepoetst is en in een zomers zonnetje staat, het er best aardig bij staat
Ik denk dat wanneer de auto helemaal goed opgepoetst is en in een zomers zonnetje staat, het er best aardig bij staat
T thijs1 Lid 4 feb 2011 #9 Ik denk dat wanneer de auto helemaal goed opgepoetst is en in een zomers zonnetje staat, het er best aardig bij staat
Ik denk dat wanneer de auto helemaal goed opgepoetst is en in een zomers zonnetje staat, het er best aardig bij staat
B BlackDevil Komt hier geregeld 4 feb 2011 #10 Volgens mij krijg je ook nog plezier met je wisser achter. Zo te zien begint zich daar een roestvlek breed te maken.
Volgens mij krijg je ook nog plezier met je wisser achter. Zo te zien begint zich daar een roestvlek breed te maken.
B BlackDevil Komt hier geregeld 4 feb 2011 #11 Volgens mij krijg je ook nog plezier met je wisser achter. Zo te zien begint zich daar een roestvlek breed te maken.
Volgens mij krijg je ook nog plezier met je wisser achter. Zo te zien begint zich daar een roestvlek breed te maken.
B BlackDevil Komt hier geregeld 4 feb 2011 #14 [rquote=1860053&tid=141951&author=bjorn1988]Klopt inderdaad, heb hem pas dus moet nog veel gebeuren [/rquote] Tuurlijk, alles op zijn tijd. Lekker projectje.
[rquote=1860053&tid=141951&author=bjorn1988]Klopt inderdaad, heb hem pas dus moet nog veel gebeuren [/rquote] Tuurlijk, alles op zijn tijd. Lekker projectje.
B BlackDevil Komt hier geregeld 4 feb 2011 #15 [rquote=1860053&tid=141951&author=bjorn1988]Klopt inderdaad, heb hem pas dus moet nog veel gebeuren [/rquote] Tuurlijk, alles op zijn tijd. Lekker projectje.
[rquote=1860053&tid=141951&author=bjorn1988]Klopt inderdaad, heb hem pas dus moet nog veel gebeuren [/rquote] Tuurlijk, alles op zijn tijd. Lekker projectje.
G G-Junit Komt weleens kijken 4 feb 2011 #18 Kijk. Vinden ze toch nog een goed doel Veel plezier ermee!
G G-Junit Komt weleens kijken 4 feb 2011 #19 Kijk. Vinden ze toch nog een goed doel Veel plezier ermee!