Volgorde bougiekabels Corsa A

Ik heb een Corsa A 1.4i uit 1992 (Hatchback) en heb gisteren mijn bougies vervangen en de verdeler schoon en droog gemaakt. Dat was duidelijk nodig. Nu ben ik zo dom geweest dat ik de volgorde van de kabels niet heb onthouden/opgeschreven.

Een afbeelding van de verdeler die ik heb:

90350988N_1.jpg

Kan iemand mij hiermee verder helpen?

je krukas poulie op tijd zetten wel kijken welke kant hij op draait en op de onsteking ook kijken welkekant hij opdraait

dan is e volgorde 1-3-4-2

groet michel

je krukas poulie op tijd zetten wel kijken welke kant hij op draait en op de onsteking ook kijken welkekant hij opdraait

dan is e volgorde 1-3-4-2

groet michel

Ik ben wat autotechniek betreft nog een rookie. Kun je in detail uitleggen wat ik moet doen? Waar vind ik bijvoorbeeld mijn krukaspoelie, hoe zet ik die op tijd?

De draairichting vande krukaspoelie draait dan zeker dezelfde kant op als de ontsteker in de verdeler?

Groet Jan

Ik ben wat autotechniek betreft nog een rookie. Kun je in detail uitleggen wat ik moet doen? Waar vind ik bijvoorbeeld mijn krukaspoelie, hoe zet ik die op tijd?

De draairichting vande krukaspoelie draait dan zeker dezelfde kant op als de ontsteker in de verdeler?

Groet Jan

Terug
Naar boven