M Makko Loopt hier de deur plat 28 mrt 2011 #1 Is het een woord, dan rijmt de volgende daarop. Is het een zin, dan is het het laatste woord. Kun je er niet op rijmen dan pak je wat er op lijkt qua woord. En! niet vals spelen! Ik BEGIN
Is het een woord, dan rijmt de volgende daarop. Is het een zin, dan is het het laatste woord. Kun je er niet op rijmen dan pak je wat er op lijkt qua woord. En! niet vals spelen! Ik BEGIN
T testdrive Komt hier geregeld 28 mrt 2011 #9 als je blijft rijmen op elkaar zal het hele topic het woord moeten eindigen met IN moeten we wat zien te verzinnen dat het veranderd
als je blijft rijmen op elkaar zal het hele topic het woord moeten eindigen met IN moeten we wat zien te verzinnen dat het veranderd
M Makko Loopt hier de deur plat 28 mrt 2011 #12 Ja en ik stapte net in wat oude peuken, ze plakte aan mijn SCHOEN
D DarkNL08 Loopt hier de deur plat 28 mrt 2011 #13 (idee: Eerste zin laten rijmen op dat laatste woord, en dan tweede zin moet eindigen met ander woord) Zoals Makko dus zal ik het doen, Oh oh opeltje je bent zo FIJN
(idee: Eerste zin laten rijmen op dat laatste woord, en dan tweede zin moet eindigen met ander woord) Zoals Makko dus zal ik het doen, Oh oh opeltje je bent zo FIJN
S soepkiepe Forumbewoner 28 mrt 2011 #14 mijn corsatje is eigenlijk best wel klein. darknl08 waarom rijm jij niet door op het woord van MAKKO
K KadAstra-EF Forumbewoner 28 mrt 2011 #15 Een kleine Corsa is best wel fijn. Beter dan mijn Astra, die is groot. Daarom beland ik elke keer weer met de auto in de goot.
Een kleine Corsa is best wel fijn. Beter dan mijn Astra, die is groot. Daarom beland ik elke keer weer met de auto in de goot.
I ikdenman Loopt hier de deur plat 28 mrt 2011 #16 waarom lig je iedere keer in de goot ???? ligt dat aan je rechter poot ???
I ikdenman Loopt hier de deur plat 28 mrt 2011 #17 hoe blijf je er nu uit ? kijk goed door je voorruit
K KadAstra-EF Forumbewoner 28 mrt 2011 #19 En als ik naast mijn vrouw wakker wordt dan kom ik nooit meer uit mn bed vandaan. En tot op de dag van vandaag
En als ik naast mijn vrouw wakker wordt dan kom ik nooit meer uit mn bed vandaan. En tot op de dag van vandaag
T tiesto-nl Post best veel 28 mrt 2011 #20 zie ik opels niet als een plaag. rijmen kan ik niet zo GOED..