G gertastra Komt weleens kijken 16 okt 2010 #1 weet er hier ook iemand waar de stekkertjes van het voet pompje van een c kadett moeten komen zitten er 3 op! met verschillende kleuren . ik zou graag weten waar de betreffende kleuren moeten zitten. alvast bedankt
weet er hier ook iemand waar de stekkertjes van het voet pompje van een c kadett moeten komen zitten er 3 op! met verschillende kleuren . ik zou graag weten waar de betreffende kleuren moeten zitten. alvast bedankt
C calike Komt hier geregeld 17 okt 2010 #2 groen linksvoor, bruin rechtsvoor en waar het derde is lijkt me dan wel duidelijk
G gertastra Komt weleens kijken 17 okt 2010 #3 origineel gepost door calike groen linksvoor, bruin rechtsvoor en waar het derde is lijkt me dan wel duidelijk oke helemaal goed bedankt weer
origineel gepost door calike groen linksvoor, bruin rechtsvoor en waar het derde is lijkt me dan wel duidelijk oke helemaal goed bedankt weer
A Aapje Hoort bij de inboedel 17 okt 2010 #4 Ah Calike was mij voor, wou net naar buiten lopen voor ene foto te maken