origineel gepost door rinus de boer
Als ik het allemaal zo hoor, vraag ik me af:
1. of de auto wel goed uitgelijnd is.
2. of er eigenlijk niet een te brede band/velg combinatie op de autoi zit. Het staat dan wel stoer, maar je bent dan ook meer gevoelig voor sporen, aquaplanning, enz.
Ik weet niet of het rare effecten heeft, als de vacuumslangen omgekeerd gemonteerd zitten. Wat ik wel weet, is dat ze goed aangesloten moeten zijn en niet lek, want dat heeft wel gevolgen.
Trouwens, met dit soort klachten, had de mijne allang bij de bandenboer en/of garage gestaan. Ik ga daar zelf niet aan klooien, vooral niet als ik denk, dat mijn veiligheid (en van mijn mede-weggebruikers) daardoor in het geding zou kunnen komen (want remmen/rijgedrag)
Auto is al 2 keer uitgelijnd en er zitten van die leuke bmw velgen onder. Die zal ik er binnenkort ook wel onderuit schoppen voor een andere set.
Waarom?:
Ze zijn te breed en de ET waarde klopt voor geen kant. Aquaplaning bij het leven, dood eng bij spoorvorming en ze slopen de spatborden.
Voor de remmen was ik al bij een "garage" geweest en een paar dagen later stond ik zonder rem omdat de klauw los was gelopen en de leiding gescheurd.
Ron: Ik wacht ook nog op een moment om een positieve reaktie over deze auto te kunnen posten. Het enige dat ik kan bedenken is dat hij start.