N NL-Kevin Post best veel 14 feb 2014 #1 Hallo, Ik heb dus al geruime tijd vocht in 1 van de 2 led ringen van mijn Hella achterlicht. Is het mogelijk dit er nog uit te krijgen? Foto:
Hallo, Ik heb dus al geruime tijd vocht in 1 van de 2 led ringen van mijn Hella achterlicht. Is het mogelijk dit er nog uit te krijgen? Foto:
F FKsport Komt hier geregeld 14 feb 2014 #2 Op de verwarming leggen, dan is het eruit...dan misschien verstandig om rondom opnieuw af te kitten en vervolgens terugplaatsen
Op de verwarming leggen, dan is het eruit...dan misschien verstandig om rondom opnieuw af te kitten en vervolgens terugplaatsen
D dennisnmgn88 Post best veel 19 feb 2014 #4 en anders (indien mogelijk) een minuscuul gaatje boren zodat er luchtstroming door blijft komen maar dat word vrij krap zo te zien.
en anders (indien mogelijk) een minuscuul gaatje boren zodat er luchtstroming door blijft komen maar dat word vrij krap zo te zien.
T theo-tigra Lid 7 mrt 2014 #5 He heb jij toevallig ook het aansluit schema van de hellas Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk
N NL-Kevin Post best veel 7 mrt 2014 #6 Ik heb het vocht er best aardig uit gekregen. Nu hopen dat het zo blijft. Gelijk de randen eventjes afgekit. Ik heb geen aansluitschema, ik heb de achterlichten zo gekocht.
Ik heb het vocht er best aardig uit gekregen. Nu hopen dat het zo blijft. Gelijk de randen eventjes afgekit. Ik heb geen aansluitschema, ik heb de achterlichten zo gekocht.