Vluchtmisdrijf !!

maks

Lid
Beste Omega fanaten,

Onlangs ben ik op de parking van Ikea zéér waarschijnlijk aangereden geweest met een aanhangwagen, mischien heeft de bestuurder(ster) dit zelfs niet opgemerkt? maar ik zit natuurlijk met de gebakken peren ! (vluchtmisdrijf)

Nu was ik onlangs bij m'n opel dealer een offerte gaan laten maken en zit snel aan dikke 3 duizend euronen :twisted:

Mijn vraagje aan jullie.... is het mogelijk, om de kosten zo laag mogelijk te houden dat ik ergens bij een sloop een spatbord en voorste bumper met dezelfde kleur zou kunnen kopen en zelf de herstelling uit te voeren?

Ben ook bereid om enkele km te rijden indien er iemand degelijke vervangstukken zou hebben liggen?

Alvast bedankt,

Asocialen zulke mensen :swear

Maar wat is de schade precies?

Foto's?

3000 euro lijkt me sowieso wel wat overdreven iig.

Ik heb nog een zilvergrijze voorbumper liggen van een B2, redelijk netjes. Stuur maar een berichtje voor interesse!

Nu nog een schermpje, en je bent klaar :thumb

als je een klein beetje handig bent en een klein doppensetje hebt

is het zo gepiept

Niet gezien, was inderdaad slaperig blijkbaar :afro

Dan maar 2e hands onderdelen van de sloop en her en der halen. Zelf doen natuurlijk. 3 duizend, dat ze dat durven te vragen nog. Voor dat geld koop je een complete automobiel.

@Peter. wrote:Ik heb nog een zilvergrijze voorbumper liggen van een B2, redelijk netjes. Stuur maar een berichtje voor interesse!

Allemaal bedankt voor de reactie's, kan inderdaad als Belg niet terecht bij het "waarborgfonds" hier in Belgenland bestaat vanalles en nog wat maar dit niet , daartegen wie in belgie zonder verzekering rond rijd die wordt dan door de overheid dan wél ondersteund..begrijpen wie kan?

Ik heb vandaag al enkele slopers in mijn omgeving navraag gedaan maar blijkt niet zo simpel te zijn?

@peter,

Indien ik géén voorbumper zou vinden ben ik wel geintresseerd in uw voorstel :thumbup

Moeilijk is het niet, wel ben je er veel tijd mee kwijt

zit namelijk met tientallen schroefjes en boutjes vast

en slopers hebben niet zo veel geduld over het algemeen

als je eerst op je gemak de bumper rechter koplamp en zijscherm demonteert

en goed overal kijkt of je niets vergeet los te draaien

is het voor een 2e keer een eitje

gewoon een sloop zoeken waar je het zelf mag demonteren

dan is de kans het grootst dat er niets "per ongeluk" kapot gaat

En anders heb ik het wel liggen ...heb zo'n 10 omega's voor de sloop staan in div kleuren

@xr1 wrote:En anders heb ik het wel liggen ...heb zo'n 10 omega's voor de sloop staan in div kleuren

Ook in het zilver, kan je me een berichtje sturen met wat je juist hebt en de prijs a.u.b.

Mijn Omega is namelijk een executive met koplampsproeiers en mistlichten , dit even ter info

@xr1 wrote:En anders heb ik het wel liggen ...heb zo'n 10 omega's voor de sloop staan in div kleuren

Ik wilde je al noemen :) maar je was er zelf al

@theunm wrote:min 600 km rijden voor een bumper en een spatbord ?

Als die onderdelen in kleur zijn, dan is hij bijna klaar al. 600km is een tank en je hebt binnen een dag alles in huis. Ongeveer 75 euro voor de benzine, of als je met een diesel gaat is nog goedkoper. :thumbup

@wagnas wrote:@theunm wrote:min 600 km rijden voor een bumper en een spatbord ?

Als die onderdelen in kleur zijn, dan is hij bijna klaar al. 600km is een tank en je hebt binnen een dag alles in huis. Ongeveer 75 euro voor de benzine, of als je met een diesel gaat is nog goedkoper. :thumbup

Zou me géén 25 eur. kosten >>>>LPG :thumbup

Wil anders wel even in Lopik voor je kijken, daar staan ook nog wel wat Omega's

En als je me pa € 800,00 heb je z,n hele omega in de juiste kleur incl irmscher kofferbak spoiler en irmscher versnellingspook knop, maar dat terzijde.

Terug
Naar boven