N nick5991 Lid 21 apr 2011 #21 Ja dat dacht ik al. Dus dat wil zeggen de distributieriem eraf en dan kan ik hem vervangen?
E Erwin1987 Hoort bij de inboedel 21 apr 2011 #22 ik zou wel een nieuwe riem en rollen erop doen als die er al een tijd op ligt. Erwin
E Erwin1987 Hoort bij de inboedel 21 apr 2011 #23 ik zou wel een nieuwe riem en rollen erop doen als die er al een tijd op ligt. Erwin
K koenelsenaar Loopt hier de deur plat 21 apr 2011 #24 ff een oproep plaatsen op www.blijdatikrij.nl. Heb je ook een scherpe prijs.
K koenelsenaar Loopt hier de deur plat 21 apr 2011 #25 ff een oproep plaatsen op www.blijdatikrij.nl. Heb je ook een scherpe prijs.
D Driekus Post best veel 22 apr 2011 #26 Ik heb nog nooit een auto afgekeurd op koelvloeistoflekkage.... Het kan wel afkeur zijn dat als de pomp zo veel lekt, dat het schadelijk is voor het milieu, dit heb ik zelf nog nooit meegemaakt.
Ik heb nog nooit een auto afgekeurd op koelvloeistoflekkage.... Het kan wel afkeur zijn dat als de pomp zo veel lekt, dat het schadelijk is voor het milieu, dit heb ik zelf nog nooit meegemaakt.
D Driekus Post best veel 22 apr 2011 #27 Ik heb nog nooit een auto afgekeurd op koelvloeistoflekkage.... Het kan wel afkeur zijn dat als de pomp zo veel lekt, dat het schadelijk is voor het milieu, dit heb ik zelf nog nooit meegemaakt.
Ik heb nog nooit een auto afgekeurd op koelvloeistoflekkage.... Het kan wel afkeur zijn dat als de pomp zo veel lekt, dat het schadelijk is voor het milieu, dit heb ik zelf nog nooit meegemaakt.