G GTS Power Hoort bij de inboedel 25 jan 2010 #21 origineel gepost door Ali-GSI anders kom ff hierheen kerel, kijken we er samen ff naar dat komt me bekend voor:hmmz moet toch nog effe een keer langskomen voor een busje Quik Detailer. dat gaat echt hard met 25 graden(vorig jaar hoor)
origineel gepost door Ali-GSI anders kom ff hierheen kerel, kijken we er samen ff naar dat komt me bekend voor:hmmz moet toch nog effe een keer langskomen voor een busje Quik Detailer. dat gaat echt hard met 25 graden(vorig jaar hoor)
C chrisvocht Komt weleens kijken 27 jan 2010 #22 belgom word gebruikt als polijst middel voor velgen of motor onderdelen het schuurt het toplaagje er zeg maar af zodat hij spiegel glad word.
belgom word gebruikt als polijst middel voor velgen of motor onderdelen het schuurt het toplaagje er zeg maar af zodat hij spiegel glad word.
C chrisvocht Komt weleens kijken 29 jan 2010 #24 origineel gepost door Erwin Gaat hij dan niet roesten als de top laag er af is? dan top je hem toch weer af met wat wax
origineel gepost door Erwin Gaat hij dan niet roesten als de top laag er af is? dan top je hem toch weer af met wat wax
A Ali-GSI Post best veel 29 jan 2010 #25 origineel gepost door gts power origineel gepost door Ali-GSI anders kom ff hierheen kerel, kijken we er samen ff naar dat komt me bekend voor:hmmz moet toch nog effe een keer langskomen voor een busje Quik Detailer. dat gaat echt hard met 25 graden(vorig jaar hoor) Hahaha, komt idd bekend voor, maja doe je niks aan
origineel gepost door gts power origineel gepost door Ali-GSI anders kom ff hierheen kerel, kijken we er samen ff naar dat komt me bekend voor:hmmz moet toch nog effe een keer langskomen voor een busje Quik Detailer. dat gaat echt hard met 25 graden(vorig jaar hoor) Hahaha, komt idd bekend voor, maja doe je niks aan