G G.V.A. Lid 4 jan 2010 #1 Hoi Sinds een paar dagen is me verwarming van me kadett E sedan er mee gestopt. Geeft nog wel warmte af maar geen lucht stroom. De 3 standen doen het niet meer het lampje en de achter ruit verwarming doet het ook niet. waar kan dit aan liggen? alvast bedankt
Hoi Sinds een paar dagen is me verwarming van me kadett E sedan er mee gestopt. Geeft nog wel warmte af maar geen lucht stroom. De 3 standen doen het niet meer het lampje en de achter ruit verwarming doet het ook niet. waar kan dit aan liggen? alvast bedankt
A asconahobbyist Hoort bij de inboedel 4 jan 2010 #2 schakelaar stuk,stekker er af of gewoon domweg de kachelmotor stuk of vast (zekering??) kan zoveel zijn al lijkt de schakelaar me het meest onwaarschijnlijk. is de verlichting er gelijk met de blower mee opgehouden??
schakelaar stuk,stekker er af of gewoon domweg de kachelmotor stuk of vast (zekering??) kan zoveel zijn al lijkt de schakelaar me het meest onwaarschijnlijk. is de verlichting er gelijk met de blower mee opgehouden??
R rabbitopc Komt hier geregeld 4 jan 2010 #3 idd eerst ff zekering chekken :thumbup kachelmotor zit onder de parafan (ruitenwissers) maar als alle standen het in 1 keer niet meer doen lijkt me niet dat die kapot is. idd eerder de voeding van de schakelaar :thumbup
idd eerst ff zekering chekken :thumbup kachelmotor zit onder de parafan (ruitenwissers) maar als alle standen het in 1 keer niet meer doen lijkt me niet dat die kapot is. idd eerder de voeding van de schakelaar :thumbup
K Kadett-E Komt weleens kijken 20 jan 2010 #5 Als je achterruit verwarming het ook niet doet, dan zal het je zekering zijn.