S Steevens Komt weleens kijken 12 jan 2012 #21 @jraaf wrote:Ebay.de rond de 125 euro. Zit achter je dashbordkastje recht voor bij de passagier zijde. Safe driving Jurgen. Oke is her dashbordkastje makkelijk te verwijderen..?? Kan ik hem vanavond evt even smeren.. Grt
@jraaf wrote:Ebay.de rond de 125 euro. Zit achter je dashbordkastje recht voor bij de passagier zijde. Safe driving Jurgen. Oke is her dashbordkastje makkelijk te verwijderen..?? Kan ik hem vanavond evt even smeren.. Grt
J jraaf Hoort bij de inboedel 12 jan 2012 #22 Ebay.de rond de 125 euro. Zit achter je dashbordkastje recht voor bij de passagier zijde. Safe driving Jurgen.
Ebay.de rond de 125 euro. Zit achter je dashbordkastje recht voor bij de passagier zijde. Safe driving Jurgen.
E evertfisherman Loopt hier de deur plat 12 jan 2012 #23 totaal 5 torx 2 helemaal onderin 3 bovenin torx schroeven zitten achter de afdekkapjes die je eerst even weg moet wippen.
totaal 5 torx 2 helemaal onderin 3 bovenin torx schroeven zitten achter de afdekkapjes die je eerst even weg moet wippen.
S Steevens Komt weleens kijken 12 jan 2012 #24 @jraaf wrote:Ebay.de rond de 125 euro. Zit achter je dashbordkastje recht voor bij de passagier zijde. Safe driving Jurgen. Oke is her dashbordkastje makkelijk te verwijderen..?? Kan ik hem vanavond evt even smeren.. Grt
@jraaf wrote:Ebay.de rond de 125 euro. Zit achter je dashbordkastje recht voor bij de passagier zijde. Safe driving Jurgen. Oke is her dashbordkastje makkelijk te verwijderen..?? Kan ik hem vanavond evt even smeren.. Grt
E evertfisherman Loopt hier de deur plat 18 jan 2012 #25 www.carpartsdirect.nl kost 100 euro voor een nieuwe kachelmotor/interieurventilator van Valeo.
E evertfisherman Loopt hier de deur plat 12 jan 2012 #26 totaal 5 torx 2 helemaal onderin 3 bovenin torx schroeven zitten achter de afdekkapjes die je eerst even weg moet wippen.
totaal 5 torx 2 helemaal onderin 3 bovenin torx schroeven zitten achter de afdekkapjes die je eerst even weg moet wippen.
S Steevens Komt weleens kijken 19 jan 2012 #27 evertfisherman wrote: Kijk dat is niet duur.. :agent Gister aan mijn autobuddy gevraagd wat en hoe.. We gaan zaterdag kijken of we hem nog gemaakt kunnen krijgen. Grt
evertfisherman wrote: Kijk dat is niet duur.. :agent Gister aan mijn autobuddy gevraagd wat en hoe.. We gaan zaterdag kijken of we hem nog gemaakt kunnen krijgen. Grt
E evertfisherman Loopt hier de deur plat 18 jan 2012 #28 www.carpartsdirect.nl kost 100 euro voor een nieuwe kachelmotor/interieurventilator van Valeo.
S Steevens Komt weleens kijken 19 jan 2012 #29 evertfisherman wrote: Kijk dat is niet duur.. :agent Gister aan mijn autobuddy gevraagd wat en hoe.. We gaan zaterdag kijken of we hem nog gemaakt kunnen krijgen. Grt
evertfisherman wrote: Kijk dat is niet duur.. :agent Gister aan mijn autobuddy gevraagd wat en hoe.. We gaan zaterdag kijken of we hem nog gemaakt kunnen krijgen. Grt