Vervanging voor CD30MP3 in Astra H

ik heb zelf de android versie en dit werkt prima :)

kwa interface vind ik het er prima eruit zien niks mis mee maar dat is ieder ze eigen smaak natuurlijk :jerry

hier ff een foto van de mijne toen ik hem net had ingebouwd

hij is idd niet goedkoop maar betaal liever iets meer en dat ik dan gelijk een goeie heb

en ziet er idd niet verkeerd uit lijkt net alsof het er standaard in hoort en had hem er met 30 min in gebouwd ;)

Da's erg snel, ik had bij mij met de swissaudio het probleem dat er zoveel kabels met opties aan zitten dat ik toch wel aardig wat tijd kwijt was de kabels weg te werken, de gsp muis was makkelijk, achter het dashboardkastje zit een ronde framebuis met een plat stukje erop, daar past hij precies op met dubbelzijdige klevende tape.

klopt als je echt alle optie kabels gaat aansluiten ben je idd wel wat langer bezig

in mij geval heb ik alleen wat ik zelf wou gebruiken aangesloten zoals usb wifi en de gps

de ipod/iphone aansluiting heb ik niks aan want heb deze niet de aux aansluiting vond ik niet nodig kan namelijk muziek beluisteren via de usb micro sd kaartje en de app napster die ik erop gezet

ik heb de achteruitrijcamera aangesloten zitten, dus dan heb je de hele bundel kabels die je weg moet werken, als je die niet nodig hebt dan is het aansluiten inderdaad een stuk sneller.

Terug
Naar boven