B boekje1 Post best veel 13 jan 2011 #1 vraagje is een startmotor makkelijk te vervangen bij een opel astra sedan 1.4 van 1994
B boekje1 Post best veel 13 jan 2011 #4 klop het dat die startmotor met maar 2 bouten vast zit en 3 kabels
B boekje1 Post best veel 13 jan 2011 #5 klop het dat die startmotor met maar 2 bouten vast zit en 3 kabels
K KadAstra-EF Forumbewoner 13 jan 2011 #8 Of maak een foto van je probleem/vraag, dan geven wij monteurs wel advies Groet, Rik
K KadAstra-EF Forumbewoner 13 jan 2011 #9 Of maak een foto van je probleem/vraag, dan geven wij monteurs wel advies Groet, Rik
G GSI Racer Hoort bij de inboedel 13 jan 2011 #10 zit met 3 bouten vast als ik het goed heb. 1 dikke kabel en 1 dun kabeltje zitten er op. gooi wel ff de min pool van je accu los voordat je begint te sleutelen, anders krijg je vuurwerk startmotor zit aan de achterkant van het blok, kun je het beste van onderen bij
zit met 3 bouten vast als ik het goed heb. 1 dikke kabel en 1 dun kabeltje zitten er op. gooi wel ff de min pool van je accu los voordat je begint te sleutelen, anders krijg je vuurwerk startmotor zit aan de achterkant van het blok, kun je het beste van onderen bij
G GSI Racer Hoort bij de inboedel 13 jan 2011 #11 zit met 3 bouten vast als ik het goed heb. 1 dikke kabel en 1 dun kabeltje zitten er op. gooi wel ff de min pool van je accu los voordat je begint te sleutelen, anders krijg je vuurwerk startmotor zit aan de achterkant van het blok, kun je het beste van onderen bij
zit met 3 bouten vast als ik het goed heb. 1 dikke kabel en 1 dun kabeltje zitten er op. gooi wel ff de min pool van je accu los voordat je begint te sleutelen, anders krijg je vuurwerk startmotor zit aan de achterkant van het blok, kun je het beste van onderen bij
K Kroacs Komt weleens kijken 16 jan 2011 #12 ik dacht eigenlijk dat het maar 2 bouten vast en een + een - en een geschakeld relais draad that's it want ik neem aan dat het hier om een c14nz gaat! dan klopt bovenstaande!
ik dacht eigenlijk dat het maar 2 bouten vast en een + een - en een geschakeld relais draad that's it want ik neem aan dat het hier om een c14nz gaat! dan klopt bovenstaande!
K Kroacs Komt weleens kijken 16 jan 2011 #13 ik dacht eigenlijk dat het maar 2 bouten vast en een + een - en een geschakeld relais draad that's it want ik neem aan dat het hier om een c14nz gaat! dan klopt bovenstaande!
ik dacht eigenlijk dat het maar 2 bouten vast en een + een - en een geschakeld relais draad that's it want ik neem aan dat het hier om een c14nz gaat! dan klopt bovenstaande!