T theoels Lid 12 apr 2012 #1 Hallo, Kan iemand mij zeggen hoe ik de lamp kan vervangen aan de stuur kant ?? Ben namelijk instructie boekje kwijt. Het is niet de koplamp maar de lamp van dimlicht. bvd.
Hallo, Kan iemand mij zeggen hoe ik de lamp kan vervangen aan de stuur kant ?? Ben namelijk instructie boekje kwijt. Het is niet de koplamp maar de lamp van dimlicht. bvd.
1 1985 Komt hier geregeld 12 apr 2012 #2 Welkom op het forum! Wat ontzettend leuk dat je je even voorstelt ... :sleeping
D DeMeistah Loopt hier de deur plat 12 apr 2012 #3 Bumper los. Koplamp unit los. Lamp vervangen. Koplamp unit vast. Bumper vast.
1 1985 Komt hier geregeld 12 apr 2012 #4 @DeMeistah wrote:Bumper los. Koplamp unit los. Lamp vervangen. Koplamp unit vast. Bumper vast. gaat niet om een unit maar om een lampje Maar als topic starter zich iets beter interesseert en de moeite neemt zal hij via de zoekfunctie vast wat vinden
@DeMeistah wrote:Bumper los. Koplamp unit los. Lamp vervangen. Koplamp unit vast. Bumper vast. gaat niet om een unit maar om een lampje Maar als topic starter zich iets beter interesseert en de moeite neemt zal hij via de zoekfunctie vast wat vinden