Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Hallo, Zal me eerst even voorstellen. Ben Peter, rij al heel lang opel naar tevredenheid. Ik rij nu opel astra station elegance 1.9 cdti 16v 120pk. Ik heb een vraag over de EGRklep,Als je deze gaat vervangen, moet je hem dan weer opnieuw inlezen of kun je zoiets er gewoon opzetten.
Dat software-gedoe is voor mij nogal nieuw, ben dat niet gewend.
Ben ook al gaan kijken voor zo'n opcom, maar heb er nog geen besteld. :hmmz:hmmz
Ben ook bang dat deze in een lade verdwijnt en de keuze is zo divers, allemaal met nieuwste software/versie met of zonder cd-rom.
Zie door de opcommetjes het bos niet meer.cry
Het is misschien een goed plan om eens een schema van het geheel te bemachtigen, dus het hele computer besturingssysteem met alle aansluitingen/functies/kleppen/enz.:hmmz:hmmz
maar je kunt ze ook deels afdoppen (de doorgang vernauwen).
Fiat doet dat al . . . speaker heeft hier een mooie how'to voor geschreven.
Opel doet dat ook al maar niet met een pakking maar met software (SPS)
De nieuwste software bevat ook een verminderde EGR werking (in het geval van een 1.9 diesel) daarmee berijkt Opel hetzelfde als Fiat met hun pakking met kleine doorlaten...