vervangen distributieriem i 500

Ja he, maar ben het toch met sjoerdie eens. Beter voorkomen dan genezen dus gewoon preventief vervangen bij distributie wissel.

EDIT: diegene die dan vooraf centen bespaard en achteraf meer kosten op zijn nek is toch nog veel duurder uit.

Het is de toon die je zet sjoerdie,je wil mensen afzeiken die andere mensen proberen te helpen,en volgens mij lukt dat aardig, en dan nog geld,Niet iedereen heeft er geld voor,ikzelf vervang het ook meteen.

Verstuurd vanaf mijn Q10 met Tapatalk

Ik stel ze voor de keuze.

Ik weet dat die pompies gewoon 120.000km meedraaien zonder problemen.

Daarom vraag ik het altijd wat ze willen.

Preventief vervangen, of bij de volgende distri zowiezo mee vervangen.

Niet iedereen heeft altijd geld zat op zijn of haarrekening.

Door WIM-V6, vanaf de teledinges

let daarom niet te veel op SPELFOUTEN.

Heb mijne vervangen met speciaal gereedschap van de dealer, raad het je wel aan met gereedschap te doen, kun je de nokkenassen vastzetten, ze staan precies op het punt dat ze verderschieten. Ook vooral voor de fijnafstelling van de nokkenassen per cilinderrij. Heb evt nog fotos voor degene die zich afvragen wat ik hiermee bedoel.

@djjuergen wrote:@black champion,

Waarom ga je niet shoppen (over de grens enzo... je woont er toch bijna)?

Scheelt serieus geld. Ik woon in Utrecht maar zelfs voor mij scheelt het nog. Het uurtarief is lager, lager BTW tarief EN onderdelen zijn ook goedkoper.

Ben het niet met je eens, zit nu over de grens met een kapotte radiateur en die kost met dadelijk zo'n 650 euro om te vervangen.

Dan heb ik toch liever dat Carlo of Willem het voor me doen.

Plus hetgene over de grens hoef niet perse beter te zijn,maar de ene neemt genoegen met een plaatje kit en popnagels en de ander laat iets gewoon herstellen bij een prof...

Verstuurd vanaf mijn Q10 met Tapatalk

€650,- is de daar heb je weer zon stumper gestrand op vakantie prijsje

Door WIM-V6, vanaf de teledinges

let daarom niet te veel op SPELFOUTEN.

word geregeld, sjoerd gaat hem vandaag vervangen!

onderdelen heb ik via een kameraad met een automaterialenzaak (40% korting)

dus waarom zou ik nog ergens anders heen gaan

Terug
Naar boven