Verstelbare nokkenas-tandwielen X16XE

ivartje

Loopt hier de deur plat
Weet iemand waar ze nog verstelbare nokkenas-tandwielen verkopen voor een X16XE ? Krijg ze nergens meer gevonden...

@ivartje wrote:Weet iemand waar ze nog verstelbare nokkenas-tandwielen verkopen voor een X16XE ? Krijg ze nergens meer gevonden...

M-tech heeft zo sowieso...

@bart-gsi wrote:@ivartje wrote:Weet iemand waar ze nog verstelbare nokkenas-tandwielen verkopen voor een X16XE ? Krijg ze nergens meer gevonden...

M-tech heeft zo sowieso...

Nope Patrick heeft ze enkel voor de 8v smal blok motoren. Niet voor de 16V

@KRSA2000 wrote:
weet niet wat hierin staat ? want krijg dit te zien: Je beschikt niet over de nodige permissies om dit forum te lezen

als je het mij zo zou kunnen vertellen?

Dat was je andere post over dit zelfde onderwerp(dubbelpost) deze is nu verwijderd, vandaar die melding.

3c18fea31966a239c3f953fff1c38101.jpg

@KRSA2000 wrote:Heb je al op engelse sites gekeken?

(Courtenay Sport, Regal Motorsport, SBD, QED, enz...)

op deze sites net gekeken en ook hierop is niks te vinden :wtf

Ja die had ik ook gevonden maar kostte gwn 300 ballen terwijl ik r eerst tegenkwam voor rond de 150-180

@ivartje wrote:Ja die had ik ook gevonden maar kostte gwn 300 ballen terwijl ik r eerst tegenkwam voor rond de 150-180

als je die eerder bent tegen gekomen.. zal deze pagina niet in je geschiedenis staan??

T probleem is dat die niet meer leverbaar zijn, 1 bij tij-tuning of shop o.i.d en 1 via ebay vandaar dat ik m nu ergens anders vandaan moet toveren

Terug
Naar boven