Corsa_GSi Hoort bij de inboedel 1 jul 2011 #21 WR = wide ratio CR = close ratio Wide is idd een zgn lange bak.
S stef_92 Lid 3 jul 2011 #22 @Corsa_GSi wrote:WR = wide ratio CR = close ratio Wide is idd een zgn lange bak. en als ik een diferentieel van een 4.18 heb zou het dan goed zijn ? grtz stef
@Corsa_GSi wrote:WR = wide ratio CR = close ratio Wide is idd een zgn lange bak. en als ik een diferentieel van een 4.18 heb zou het dan goed zijn ? grtz stef
S stef_92 Lid 3 jul 2011 #23 @Corsa_GSi wrote:WR = wide ratio CR = close ratio Wide is idd een zgn lange bak. en als ik een diferentieel van een 4.18 heb zou het dan goed zijn ? grtz stef
@Corsa_GSi wrote:WR = wide ratio CR = close ratio Wide is idd een zgn lange bak. en als ik een diferentieel van een 4.18 heb zou het dan goed zijn ? grtz stef
wim-v6 Forumbewoner 3 jul 2011 #24 CR bak zoeken met een zo hoog mogenlijk Diff getal. dan heb je de kortste Willem
wim-v6 Forumbewoner 3 jul 2011 #25 CR bak zoeken met een zo hoog mogenlijk Diff getal. dan heb je de kortste Willem
I insane31 Komt weleens kijken 4 jul 2011 #26 of een 4.29 diff zoeken met een cr bak. of in engeland een 4.5 diff gaan zoeken waar ga je het voor gebruiken omdat je het zo kort mogelijk wilt hebben?
of een 4.29 diff zoeken met een cr bak. of in engeland een 4.5 diff gaan zoeken waar ga je het voor gebruiken omdat je het zo kort mogelijk wilt hebben?
I insane31 Komt weleens kijken 4 jul 2011 #27 of een 4.29 diff zoeken met een cr bak. of in engeland een 4.5 diff gaan zoeken waar ga je het voor gebruiken omdat je het zo kort mogelijk wilt hebben?
of een 4.29 diff zoeken met een cr bak. of in engeland een 4.5 diff gaan zoeken waar ga je het voor gebruiken omdat je het zo kort mogelijk wilt hebben?
S stef_92 Lid 10 jul 2011 #28 voor de cross . ik heb een f13 W bak en zou daar het diff van een 4.18 in willen steken en dan wil ik weten dat dit goed is dan dat hij kort is
voor de cross . ik heb een f13 W bak en zou daar het diff van een 4.18 in willen steken en dan wil ik weten dat dit goed is dan dat hij kort is
S stef_92 Lid 10 jul 2011 #29 voor de cross . ik heb een f13 W bak en zou daar het diff van een 4.18 in willen steken en dan wil ik weten dat dit goed is dan dat hij kort is
voor de cross . ik heb een f13 W bak en zou daar het diff van een 4.18 in willen steken en dan wil ik weten dat dit goed is dan dat hij kort is
I insane31 Komt weleens kijken 11 jul 2011 #30 zal er ook wel aan liggen op wat voor een ondergrond je rijdt en hoe lang de baan is
I insane31 Komt weleens kijken 11 jul 2011 #31 zal er ook wel aan liggen op wat voor een ondergrond je rijdt en hoe lang de baan is
the-duke Komt hier geregeld 24 jul 2011 #32 Ik heb nog een F13 CR versnellingsbak liggen. PM maar als je interesse hebt.. Gr, The Duke
the-duke Komt hier geregeld 24 jul 2011 #33 Ik heb nog een F13 CR versnellingsbak liggen. PM maar als je interesse hebt.. Gr, The Duke
S stef_92 Lid 1 aug 2011 #34 @the-duke wrote:Ik heb nog een F13 CR versnellingsbak liggen. PM maar als je interesse hebt.. Gr, The Duke en wat zit daar in ? want de bak moet wel op een 1.6 motor passen . en wat is je prijs ? grtz s
@the-duke wrote:Ik heb nog een F13 CR versnellingsbak liggen. PM maar als je interesse hebt.. Gr, The Duke en wat zit daar in ? want de bak moet wel op een 1.6 motor passen . en wat is je prijs ? grtz s
S stef_92 Lid 1 aug 2011 #35 @the-duke wrote:Ik heb nog een F13 CR versnellingsbak liggen. PM maar als je interesse hebt.. Gr, The Duke en wat zit daar in ? want de bak moet wel op een 1.6 motor passen . en wat is je prijs ? grtz s
@the-duke wrote:Ik heb nog een F13 CR versnellingsbak liggen. PM maar als je interesse hebt.. Gr, The Duke en wat zit daar in ? want de bak moet wel op een 1.6 motor passen . en wat is je prijs ? grtz s