Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Verslaafd aan het poetsvirus? Show hier je detail-collectie
egje wrote:
Ik zet mijn corsa een keer in het half jaar in de was, even met een natte doek aanbrengen en uitpoetsen en ik kan er weer een halfjaar tegen aan. Het is een mooi gezicht als het regent je krijgt dan van die mooie grote druppels.
@Bo652 wrote:@GTS Power wrote:@egje wrote:Ik zet mijn corsa een keer in het half jaar in de was, even met een natte doek aanbrengen en uitpoetsen en ik kan er weer een halfjaar tegen aan. Het is een mooi gezicht als het regent je krijgt dan van die mooie grote druppels.
Hierbij een foto.
dat heet ''bading''
dit is mijn bading:
Beading is het juiste woord.
Ik was al ernstig aan het twijfelen toen ik het typte.
egje wrote:
Ik zet mijn corsa een keer in het half jaar in de was, even met een natte doek aanbrengen en uitpoetsen en ik kan er weer een halfjaar tegen aan. Het is een mooi gezicht als het regent je krijgt dan van die mooie grote druppels.
@Bo652 wrote:@GTS Power wrote:@egje wrote:Ik zet mijn corsa een keer in het half jaar in de was, even met een natte doek aanbrengen en uitpoetsen en ik kan er weer een halfjaar tegen aan. Het is een mooi gezicht als het regent je krijgt dan van die mooie grote druppels.
Hierbij een foto.
dat heet ''bading''
dit is mijn bading:
Ik was al ernstig aan het twijfelen toen ik het typte.
Hierbij een foto.
dat heet ''bading''
dit is mijn bading:
Dat heb ik ook altijd, als het regent zie je precies wie zn auto regelmatig poetst en wie niet.
Hierbij een foto.
dat heet ''bading''
dit is mijn bading:
Dat heb ik ook altijd, als het regent zie je precies wie zn auto regelmatig poetst en wie niet.