origineel gepost door pipo
ik schakel misschieneen beetje laat in
achteras van een city past wel onder en sedan coupe maar de as van een sedan past niet zonder aanpassing onder een city dan moet je de aanpassing maken als op de voorgaande foto s.is ipc ook niet al te veel werk omdat de bodemplaat gelijk is en de schokbreker uitsparingen er zitten.je dient alleen een paar schokbreker houders van een sedan coupe er in te lassen.
verder kun je aan de achterzijde dempers gebruiken van een c kadett voorkant of manta b ascona b voorkant.
en ook kun je ze van een corsa a+b achterzijde gebruiken.die gaan meestal wel in combinatie met verlagingsveren.veren lever ik ook nieuwe van -40 tot -85:angel
je moet dan wel even de rubbers er aan de onderzijde uitdrukken en die van de standaart city dempers er in drukken.
je kunt dus ook gele koni s van een kadett of manta b voorzijde achter onder een city gebruiken
Ik heb voor de achterkant van mn city ook stuggere dempers nodig en is goed verlaagd..
Nou begrijp ik dat ik dus verkorte voorzijde dempers nodig heb en liefst zo stug mogelijk.
Dan zou ik dus het beste de Koni Sport Short 82-2085Sport kunnen nemen??
Deze is geschikt voor de voorzijde op een Kadett C/Manta B/en Asconna B..
Zijn er nog alternatieven??
Je hebt het ook over de achter schokdempers van een Corsa A/B.. moeten deze ook ingekort zijn of kan je daar toevallig wel de standaard lengte schokdempers voor gebruiken??..