K koen-opel Komt weleens kijken 25 dec 2010 #1 Is de een voor een 4 bak en de andere voor een 5 bak? Grt Koen
G Ghanz Forumbewoner 25 dec 2010 #2 ja boven zit vaak bij een 5 bak gemonteerd, en de onderste bij een 4 bak.
G Ghanz Forumbewoner 25 dec 2010 #3 ja boven zit vaak bij een 5 bak gemonteerd, en de onderste bij een 4 bak.
K koen-opel Komt weleens kijken 25 dec 2010 #4 Hmm, Ik heb de bovenste er nu in en ik heb een 4 bak. de onderste wilde ik er juist in maar past niet.
Hmm, Ik heb de bovenste er nu in en ik heb een 4 bak. de onderste wilde ik er juist in maar past niet.
K koen-opel Komt weleens kijken 25 dec 2010 #5 Hmm, Ik heb de bovenste er nu in en ik heb een 4 bak. de onderste wilde ik er juist in maar past niet.
Hmm, Ik heb de bovenste er nu in en ik heb een 4 bak. de onderste wilde ik er juist in maar past niet.
F Freestyler Loopt hier de deur plat 25 dec 2010 #6 De bovenste is voor de 5 bak en 4 bak met korte pook (nieuwere versies) De onderste is voor de 4 bak met lange pook
De bovenste is voor de 5 bak en 4 bak met korte pook (nieuwere versies) De onderste is voor de 4 bak met lange pook
F Freestyler Loopt hier de deur plat 25 dec 2010 #7 De bovenste is voor de 5 bak en 4 bak met korte pook (nieuwere versies) De onderste is voor de 4 bak met lange pook
De bovenste is voor de 5 bak en 4 bak met korte pook (nieuwere versies) De onderste is voor de 4 bak met lange pook
M mantallica Loopt hier de deur plat 25 dec 2010 #15 Bij een 18S 4 bak zit op de zelfde plek als een 5 bak, alleen bij het oude type motor met 4 bak zit de pook verder naar voren
Bij een 18S 4 bak zit op de zelfde plek als een 5 bak, alleen bij het oude type motor met 4 bak zit de pook verder naar voren
M mantallica Loopt hier de deur plat 25 dec 2010 #18 Bij een 18S 4 bak zit op de zelfde plek als een 5 bak, alleen bij het oude type motor met 4 bak zit de pook verder naar voren
Bij een 18S 4 bak zit op de zelfde plek als een 5 bak, alleen bij het oude type motor met 4 bak zit de pook verder naar voren