F frenkie Komt hier geregeld 12 okt 2012 #1 ik heb hier 2 lexmauls liggen. nou viel mij op dat ik een met een versteviging aan de dynamo kant heb, en de andere niet. hebben ze in de tussen tijd dat aangebracht om het scheuren meschien te voorkomen? ook heeft de lexmaul zonder versteviging een nr erin staan: M.18.19 en de andere niets..
ik heb hier 2 lexmauls liggen. nou viel mij op dat ik een met een versteviging aan de dynamo kant heb, en de andere niet. hebben ze in de tussen tijd dat aangebracht om het scheuren meschien te voorkomen? ook heeft de lexmaul zonder versteviging een nr erin staan: M.18.19 en de andere niets..
Corsa_GSi Hoort bij de inboedel 14 okt 2012 #2 Waarschijnlijk hangt dat nummer ervanaf waar ze hem hebben laten gieten. :hmmz
A asconiakkefietje Komt weleens kijken 13 okt 2012 #3 dan is er nog een variant blijkbaar.. kijk net hier op de mijne..en die heeft en geen versteviging en geen nr..
dan is er nog een variant blijkbaar.. kijk net hier op de mijne..en die heeft en geen versteviging en geen nr..