D DarkNL08 Loopt hier de deur plat 15 dec 2010 #22 Je moet er bij een zaak maar s beide vasthouden, dan voel ej het wel. heb zelf trouwens een aluminium eronder liggen. prima.
Je moet er bij een zaak maar s beide vasthouden, dan voel ej het wel. heb zelf trouwens een aluminium eronder liggen. prima.
D DarkNL08 Loopt hier de deur plat 15 dec 2010 #23 Je moet er bij een zaak maar s beide vasthouden, dan voel ej het wel. heb zelf trouwens een aluminium eronder liggen. prima.
Je moet er bij een zaak maar s beide vasthouden, dan voel ej het wel. heb zelf trouwens een aluminium eronder liggen. prima.