Ik rijd een Astra F (1995). Met de linkerhandel aan het stuur (knipperlichten) bedien je ook het groot licht. Nu is het ding overgevoelig geraakt: zodra ik - als ik met verlichting aan rijd - richting aangeef, gaat het groot licht aan. Soms ook zonder richting aan te geven.
Wie weet wat er aan de hand is en - nog beter - hoe dit probleem kan worden opgelost?
Wie weet wat er aan de hand is en - nog beter - hoe dit probleem kan worden opgelost?