G GTS Power Hoort bij de inboedel 8 apr 2012 #41 Jammer dat je GTS zo geeindigt is Veel veilige km ers gewenst met je nieuwe aanwinst :thumbup
O Opel_Vectra_GTS Komt weleens kijken 8 apr 2012 #42 ja idd, doet me nog steeds zeer als ik het type zie rijden wat ik had.. maar gaat wel goed komen met die nieuwe! ik zorg er goed voor, zit helemaal weer in de nieuwe vloeistoffen en filtertjes!
ja idd, doet me nog steeds zeer als ik het type zie rijden wat ik had.. maar gaat wel goed komen met die nieuwe! ik zorg er goed voor, zit helemaal weer in de nieuwe vloeistoffen en filtertjes!
O Opel_Vectra_GTS Komt weleens kijken 8 apr 2012 #43 ja idd, doet me nog steeds zeer als ik het type zie rijden wat ik had.. maar gaat wel goed komen met die nieuwe! ik zorg er goed voor, zit helemaal weer in de nieuwe vloeistoffen en filtertjes!
ja idd, doet me nog steeds zeer als ik het type zie rijden wat ik had.. maar gaat wel goed komen met die nieuwe! ik zorg er goed voor, zit helemaal weer in de nieuwe vloeistoffen en filtertjes!
B -BlendjuH- Hoort bij de inboedel 9 apr 2012 #44 Succes met deze veccie :thumb Zonde van je GTS :swear Maar je mag ook van deze vec weleens foto's plaatsen :kewlpics Ze ziet er een beetje uit als de mijne :wors
Succes met deze veccie :thumb Zonde van je GTS :swear Maar je mag ook van deze vec weleens foto's plaatsen :kewlpics Ze ziet er een beetje uit als de mijne :wors
B -BlendjuH- Hoort bij de inboedel 9 apr 2012 #45 Succes met deze veccie :thumb Zonde van je GTS :swear Maar je mag ook van deze vec weleens foto's plaatsen :kewlpics Ze ziet er een beetje uit als de mijne :wors
Succes met deze veccie :thumb Zonde van je GTS :swear Maar je mag ook van deze vec weleens foto's plaatsen :kewlpics Ze ziet er een beetje uit als de mijne :wors