verlichting OPEL Zafira B 2011 (sept) veranderen.

En de OPcom binnen!

Natuurlijk meteen getest.. En het werkt ook nog! Ik kreeg na mijn bestelling een mailtje met een download link voor de NL software. Die geïnstalleerd, even zoeken naar de OBD stekker bij de zafira B (tussen de pook en de handrem), aansluiten en instellen maar.

Als eerste de verlichting. De mistlampen als DRL lukt me nog niet.

Ik heb de volgende keuzes:

Geen

Variant 1: standlicht altijd aan

Variant 2: dimlicht altijd aan

Variant 3: dimlicht aan, behalve als de handrem is aangetrokken...

Variant 4: ????

Variant 5: ????

Wie weet wat is?

Nu variant 2 aangezet, dus altijd dimlicht, ook prima. Maar nu staat de CID/navi ook altijd in de nachtstand, dat is natuurlijk niet ideaal.

Tips? Ik hoor het graag.

Groet,

Hannes

En de OPcom binnen!

Natuurlijk meteen getest.. En het werkt ook nog! Ik kreeg na mijn bestelling een mailtje met een download link voor de NL software. Die geïnstalleerd, even zoeken naar de OBD stekker bij de zafira B (tussen de pook en de handrem), aansluiten en instellen maar.

Als eerste de verlichting. De mistlampen als DRL lukt me nog niet.

Ik heb de volgende keuzes:

Geen

Variant 1: standlicht altijd aan

Variant 2: dimlicht altijd aan

Variant 3: dimlicht aan, behalve als de handrem is aangetrokken...

Variant 4: ????

Variant 5: ????

Wie weet wat is?

Nu variant 2 aangezet, dus altijd dimlicht, ook prima. Maar nu staat de CID/navi ook altijd in de nachtstand, dat is natuurlijk niet ideaal.

Tips? Ik hoor het graag.

Groet,

Hannes

@ saabsopel: volgens mij kan je de knop settings gebruiken (=instellingen vd radio/navi etc). Daar kan je volgens mij instellen welke stand het display moet hebben.

Ik zal het zelf ook nog even bekijken.

@ saabsopel: volgens mij kan je de knop settings gebruiken (=instellingen vd radio/navi etc). Daar kan je volgens mij instellen welke stand het display moet hebben.

Ik zal het zelf ook nog even bekijken.

Terug
Naar boven