Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
de verlichting van de kachel bij me vriendin in der corsa is kapot. om nou alles te slopen zou ik willen weten hoe je die het makkelijks kan vervangen. en welk lampje ik moet hebben.
nu zijn die lampjes gloeilampjes. en die andere leds
nou wil ik kijken welke kleuren beschikbaar zijn. maar waar kan ik die verschillende kleuren vinden. en kan ik ze gewoon zonder schaamte omwisselen of moet ik eerst nog een weerstand voor de ledjes solderen?(niet dat het een probleem is, zit in de elektronica. maar ken het schema en layout van het dashboard niet.
ok dank je wel. ik kan gewoon toch ook gewoon de fittingen gebruiken die er nu al in zitten om ledjes in te doen. is voor mij makkelijker om aan losse ledjes te komen (moet het nog aan een bepaald vermogen voldoen)
heb wat naar de kleuren zitten kijken en voor die paar centen haal ik gewoon wat hiervandaan. kan het anders zelf voor mijn projecten ook nog wel goed gebruiken(elektronica) klik hier de verlichting is voor bij mijn vriendin in de auto en haar zus wil het ook. alle twee een corsa dus lekker makkelijk.
bij me vriendin is de verlichting van de kachel op dit moment stuk dus dat was ook 1 van de redenen om hier aan te beginne.