Verlengde garantie na 2 jaar

Mijn auto is in juni a.s. 2 jaar oud. Ik ben zeer tevreden over de auto. Er zit echter veel elektronica in de auto wat kapot kan gaan. Heeft iemand al ervaring met de verlengde garantie van opel? Ik vind het nog moeilijk om te beslissen.

:help:

Als de mogelijkheid er is zou ik het zeker doen. 1 groot mankement en je hebt het al terug verdient. Ik had het met mijn Nissan Qashqai ook gedaan en nog geen 3 weken later een reparatie van 400 euro. Moet wel zeggen dat de huidige Nissan Qashqai nog niet de helft van de kwaliteit van Opel is. Daar is 6x per naar de garage heel normaal.

Dank je voor de vele reacties. Ondanks de vele signalen van anderen over mankementen in andere draadjes heb ik toch wel vertrouwen in de auto en vooral Ervaring met mijn dealer. Ook de reacties dat de verlengde garantie duur is en niet alles dekt. Ik verleng dus niet.

:good-job:

Ik heb het ook niet gedaan.
Mijn GLX is nu 2 maand oud.

Tot welke leeftijd mag je eigenlijk nog verlengde garantie kopen?

Wanneer ik al die horrorverhalen lees op verschillende fora (nl, de, uk) begin ik wel serieus te twijfelen of ik wel de juiste keuze heb gemaakt.

Mijn dealer had het me trouwens aangeraden.

Met de huidige vele en gecompliceerde elektronica in de auto doe je er goed aan om de verlengde garantie te nemen. De elektronica en alles wat er mee te maken heeft valt 100% onder de voorwaarden.

Terug
Naar boven