D DMLB ceo Loopt hier de deur plat 7 sep 2011 #1 Hele goedemorgen, Ik kan van iemand zijn verlagings veren overnemen die onder zijn Astra G hatch hebben gezeten. Nu is mijn vraag gaan die veren ook onder mijn astra G sedan passen of heb je daar speciale veren voor nodig? Bij voorbaat dank!! Greetz D'Angelo
Hele goedemorgen, Ik kan van iemand zijn verlagings veren overnemen die onder zijn Astra G hatch hebben gezeten. Nu is mijn vraag gaan die veren ook onder mijn astra G sedan passen of heb je daar speciale veren voor nodig? Bij voorbaat dank!! Greetz D'Angelo
wim-v6 Forumbewoner 7 sep 2011 #4 Zijn er weinig online, en ik zou niet weten wat er anders aan is... Willem
wim-v6 Forumbewoner 7 sep 2011 #5 Zijn er weinig online, en ik zou niet weten wat er anders aan is... Willem
R RISL Forumbewoner 7 sep 2011 #6 Hoezo ongeduldig op de vroege ochtend Volgens mij past het gewoon. Alleen de Coupé/Cabrio-veren zijn wat anders, die zijn standaard al korter dan die van de andere Astra G's.
Hoezo ongeduldig op de vroege ochtend Volgens mij past het gewoon. Alleen de Coupé/Cabrio-veren zijn wat anders, die zijn standaard al korter dan die van de andere Astra G's.
R RISL Forumbewoner 7 sep 2011 #7 Hoezo ongeduldig op de vroege ochtend Volgens mij past het gewoon. Alleen de Coupé/Cabrio-veren zijn wat anders, die zijn standaard al korter dan die van de andere Astra G's.
Hoezo ongeduldig op de vroege ochtend Volgens mij past het gewoon. Alleen de Coupé/Cabrio-veren zijn wat anders, die zijn standaard al korter dan die van de andere Astra G's.
D DMLB ceo Loopt hier de deur plat 7 sep 2011 #8 nee hoor ben niet ongeduldig! Ik zag het alleen zo gebeuren dat mijn bericht ergens onderaan posts van vandaag zou komen. Zag daarnaast dat de post weer goed binnnenkwamen, voor mij een rede om weer bovenaan te staan king: . Heren bedankt voor julie antwoorden
nee hoor ben niet ongeduldig! Ik zag het alleen zo gebeuren dat mijn bericht ergens onderaan posts van vandaag zou komen. Zag daarnaast dat de post weer goed binnnenkwamen, voor mij een rede om weer bovenaan te staan king: . Heren bedankt voor julie antwoorden
D DMLB ceo Loopt hier de deur plat 7 sep 2011 #9 nee hoor ben niet ongeduldig! Ik zag het alleen zo gebeuren dat mijn bericht ergens onderaan posts van vandaag zou komen. Zag daarnaast dat de post weer goed binnnenkwamen, voor mij een rede om weer bovenaan te staan king: . Heren bedankt voor julie antwoorden
nee hoor ben niet ongeduldig! Ik zag het alleen zo gebeuren dat mijn bericht ergens onderaan posts van vandaag zou komen. Zag daarnaast dat de post weer goed binnnenkwamen, voor mij een rede om weer bovenaan te staan king: . Heren bedankt voor julie antwoorden