Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
heiniken heeft 85-85 dacht ik onder de coupe maar weet niet of het 13 of 14 is wat er onder ligt
mijn city gt/6 heeft voor -60 en achter -80 maar omdat ik voor de 6 pitter heb liggen schat ik dat hij voor -70 of -80 is.moet je wel goed je et waarde in de gaten houden anders loopt het snel aan.
haha, dat weet ik niet, hij is van me maat, ik werk slechts mee met de op en aanbouw.
de dempers zijn nog niet geplaatst, ze liggen nog keurig op de plank, de ascona heeft wat voorschade opgelopen met de sneeuw (heras hekwerken geven niet mee) dus de auto staat stil totdat die weer van nieuwe delen en lak word voorzien.
Mijn huidige limo wil ik -85 doen met liefst 14 inch, maar voorlopig laat ik effe zitten wat er nu onder zit -40 met 15 inch azev a, functioneel en dan kan ik eerst de schade herstellen en kijken hoe de eco pech het houd