Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
hallo ik heb een vraag,iemand enige ervaring met verlagen,mijn corsa heb ik laten verlagen(maand geleden)en nu maakt hij herrie achter het idee dat het los zit klappert lijkt wel.iemand enig idee.:wors
Maak eens een opname van het geluid dan. Zonder die info kunnen we niet zo gek veel. En zet hem eens bij iemand anders op de brug, die ziet er wellicht meer aan. De persoon die het voor je heeft gedaan kan netzogoed geen zin hebben in meer werk.
Sowieso hoort je wagen geen lawaai te gaan maken als hij is verlaagt.
Dus opzich spijt hebben van verlagen hoef je niet te hebben. Hooguit spijt van de keuze voor de persoon die het voor jeheeft gedaan.
nou hij is gewoon verlaagt met een V-maxx setje,neem aan dat dat goed is,maar heb aleerder gehoort dat je een veer misschien moet ronddraaien klopt dat.ik weet het gewoon niet.
oke thanks nou de monteur van het setje heeft een nieuwe schokbreker besteld en gaat de rest nog eens nazien.mocht dat niks worden dan ben ik er helemaal klaar mee.K Tzooi.