B Bupke Komt weleens kijken 24 mei 2011 #1 Hallooo iedereen... Ik heb een vraag.... Ik wil mijn corsa nog verder verlagen achter maar ik heb het al helemaal ingedraait. Nu wil ik mijn velgen napersen. weet iemand hoe dit precies werkt. en tot hoever ik ze kan persen. ?? alvast bedankt Gr Bupke
Hallooo iedereen... Ik heb een vraag.... Ik wil mijn corsa nog verder verlagen achter maar ik heb het al helemaal ingedraait. Nu wil ik mijn velgen napersen. weet iemand hoe dit precies werkt. en tot hoever ik ze kan persen. ?? alvast bedankt Gr Bupke
B Bupke Komt weleens kijken 25 mei 2011 #2 Oke dan zal ik dat eens doen. Maar ja of dat genoeg zakt weet ik niet maar dat ga ik zowiezo proberen. thnx jongens
Oke dan zal ik dat eens doen. Maar ja of dat genoeg zakt weet ik niet maar dat ga ik zowiezo proberen. thnx jongens
B Bupke Komt weleens kijken 25 mei 2011 #3 Oke dan zal ik dat eens doen. Maar ja of dat genoeg zakt weet ik niet maar dat ga ik zowiezo proberen. thnx jongens
Oke dan zal ik dat eens doen. Maar ja of dat genoeg zakt weet ik niet maar dat ga ik zowiezo proberen. thnx jongens
M Mad Max Post best veel 24 mei 2011 #4 Stuur pipo ff een pm. Hij heeft voor mij -60 naar -85 geperst.. Max
M Mad Max Post best veel 24 mei 2011 #5 Stuur pipo ff een pm. Hij heeft voor mij -60 naar -85 geperst.. Max
P Piele Komt hier geregeld 1 jun 2011 #10 @black champion wrote:velgen napersen?? :jerry Koning stelringen en rubberen verenkapjes weglaten, scheelt al zo 2cm Na persen nog eens 3cm. Setje gaz veren kom je op -110/120
@black champion wrote:velgen napersen?? :jerry Koning stelringen en rubberen verenkapjes weglaten, scheelt al zo 2cm Na persen nog eens 3cm. Setje gaz veren kom je op -110/120
P Piele Komt hier geregeld 1 jun 2011 #11 @black champion wrote:velgen napersen?? :jerry Koning stelringen en rubberen verenkapjes weglaten, scheelt al zo 2cm Na persen nog eens 3cm. Setje gaz veren kom je op -110/120
@black champion wrote:velgen napersen?? :jerry Koning stelringen en rubberen verenkapjes weglaten, scheelt al zo 2cm Na persen nog eens 3cm. Setje gaz veren kom je op -110/120