A Alexopel Lid 2 mei 2008 #1 ik heb een astra op gas nu houd hij in en slaat soms af bij het afremmen op benzine doet ie het goed hij ruikt ook wat naar gas verdamper word wel warm iemand een idee??
ik heb een astra op gas nu houd hij in en slaat soms af bij het afremmen op benzine doet ie het goed hij ruikt ook wat naar gas verdamper word wel warm iemand een idee??
B boyanka Komt hier geregeld 2 mei 2008 #2 :hmmz zou kunnen maar het relais zou ook kapot kunnen zijn
A Alexopel Lid 2 mei 2008 #3 Ben net nog even aan het rommelen geweest het is echt vreemd als je een stuk gereden het (2 a 3 KM ) en je laat hem 5 min lopen gaat ie maf doen hoke stoten en valt uit en op benzine doet ie dat niet en als ik het gas loslaat tijdens het rijden gaat ook hokken en stoten
Ben net nog even aan het rommelen geweest het is echt vreemd als je een stuk gereden het (2 a 3 KM ) en je laat hem 5 min lopen gaat ie maf doen hoke stoten en valt uit en op benzine doet ie dat niet en als ik het gas loslaat tijdens het rijden gaat ook hokken en stoten
B bert007 Lid 7 mei 2009 #5 origineel gepost door Alexopel Opgelost het was het klepje in het luchtfilter huis Ik heb ook een probleem met LPG in m'n zafira dat erg op jouw probleem lijkt. Kan je me zeggen wat je met dat klepje hebt gedaan? Bert
origineel gepost door Alexopel Opgelost het was het klepje in het luchtfilter huis Ik heb ook een probleem met LPG in m'n zafira dat erg op jouw probleem lijkt. Kan je me zeggen wat je met dat klepje hebt gedaan? Bert