Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ik heb mijn vectra 1.8 sedan een tijdje geleden gekocht en nu zitten er nog van die akelige sierdopjes op de ventielen. 2 ervan krijg ik niet meer los. Iemand tips, ik moet toch de spanning kunnen conroleren.
Thnx allemaal. Helaas blijkt kruipolie niet te werken, zullen waarschijnlijk dus nieuwe ventielen worden. Pas op alemaal, zet deze goedkope troep niet op uw wagen.
Bij mij zitten die dingen er ook op, ze staan best leuk maar je moet ze alleen in de zomermaanden gebruiken en idd. invetten.
Als hij nu echt vast zit wel met 2 tangen werken, 1ste om je ventiel tegen te houden en 1 tje om het dopje los te maken anders loop je kan dat je je ventiel eruit draait.
Ik heb ze ook gehad, van die leuke chromen sierdopjes. De VOD waarschuwde me al, dat het materiaal verkeerd is. Hij had gelijk. Eentje kreeg ik al niet meer los. Hij heeft er toen een paar tikjes met de hamer op gegeven en op een gegeven moment kon ik het dopje losdraaien. Ik heb er nu weer van die gewone rubberen op.