Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Jammer dat je hem weg moet doen....hoop dat iemand hem koopt die hem niet gaat afraggen...zou leuk zijn als iemand hem dan in de buurt hem koopt...kan je hem nog eens zien rijden....maarja doet dan wel extra zeer als die hem afraggen...maarja niks aan te doen. Hoop dat je een leuk astra vind of ff zoeken naar een dett met stuurbekrachtiging.
nja dat zou ik niet kunnen hoor maar alles is idd mogelijk. op een golf 2 ken je stuurbekrachtiging van een golf 3 zetten enz zal bij opel ook wel kunnen maar dat gaat mij niet lukken.. tevens vind ik m ook niet zo snel ik weet al dat ik een gsitje wil liefst een astratje
alhoewel die zwarte kadett gsi op marktplaats wel super vet is:O
@rickykadett wrote:lang geleden dat ik op het forum heb gekeken.
kadettje is inmiddels verkocht aan een vriendelijke man die altijd opel heeft gereden.
heb nu een auto waar ik vroeger van droomde :wub
honda civic eg 1600vtec
zal binnekort wel is een fototje uploaden
groetjes ricky kadett
Jammer dat de Opel weg is, maar wel leuk dat jij je droom wagen heb gekocht. In ieder geval de auto waar je over droomde , de auto die je graag wou kopen. Ik wens je zo ie zo heel veel plezier met je nieuwe aankoop ! ben wel benieuwd naar de foto's :kewlpics